joi, 26 iunie 2014

Sentimente in felicitari

Salut.
Poate ati observat ca o felicitare parca nu e felicitare pana nu are un mesaj. Unele mesaje sunt mai simple, fiind formate din doua, trei cuvinte, altele sunt chiar fraze. Cel mai simplu mod de a le aplica este sa folosim stampile cu mesaje, utilizand o cerneala cu uscare rapida si rezistenta in timp, cum sunt Jet Black de la Ranger, Stazon Jet Black sau tusierele Memento.
Daca, insa, nu ati ajuns inca acolo sau, pur si simplu, nu aveti in colectia voastra de stampile mesajul potrivit pentru felicitarea la care lucrati, am strans o colectie de imagini de pe internet, pe care le puteti tipari direct pe cartonul cu care lucrati, apoi sa le decupati in forma dorita.
Le puteti descarca de aici. Mentionez ca respectivele fisiere sunt gasite printr-un search pe google cu termenii "card sentiments" si nu imi asum proprietatea lor in vreun fel. Practic, le puteti salva si voi direct, asa cum am facut-o eu. Eu doar le-am strans intr-un loc, ca sa nu mai stati sa dati save pe fiecare in parte.


























Sper sa va fie de ajutor!
Spor la creatie!

CrisStina

Un comentariu: