luni, 2 iunie 2014

Daca e luni, e mixed media!

Mixed media

Am aflat de acest curent acum vreo trei-patru ani. De atunci nu mai "scap" de el, pentru ca lucrarile pe care le gasesc online, in acest stil, imi acapareaza inima si mintea si, cateodata, pierd cate o ora intreaga doar admirandu-le pe pinterest sau youtube.
In artele vizuale, acest concept se refera la o lucrare in care sunt folosite mai multe medii. De exemplu, o lucrare pe panza ce combina cerneala, vopsea si colaje poate fi numita lucrare mixed media. 
Puteti face lucrarile de mixed media fie separat, pe o panza sau coala de hartie, fie intr-un jurnal (de aici denumirea de art journaling, despre care o sa va vorbesc mai pe larg intr-o alta zi de luni).
Pentru ca pana acum am facut doar lucrari separate, de data asta m-am hotarat sa imi cumpar un album. Nu, de fapt a fost invers, albumul m-a ales pe mine... eram in Ikea si am zarit intamplator albumul de mai jos:



Poate n-o sa ma credeti, insa pretul lui este de doar 9,99 lei (pentru cei ce detin card Ikea Family) sau 24,99 lei, pretul normal. Pretul este foarte bun, pentru cele 25 de coli cartonate din interior, care suporta multe tipuri de proiecte, datorita grosimii... (cand am ajuns la casa, am remarcat ca nu am la mine cardul Ikea Family, insa, pentru ca nu puteam sa renunt la el asa usor - mai ales ca era ultimul la raft la momentul respectiv - l-am cumparat la pretul normal).
Ajunsa acasa, mi-am scos cutia cu vopsele acrilice, sabloane, gesso alb si negru (mi-am notat sa va povestesc si despre gesso intr-o postare viitoare), spray cu apa si m-am apucat sa fac un background pentru prima pagina - asa, de proba..
Apoi am folosit niste sabloane:

si markere Fabrico, ca sa iasa prima mea pagina din album...
nu m-a dat pe spate, dar sper ca, in timp, sa ajung sa fac pagini din ce in ce mai inspirate.
mai jos, o poza cu pagina respectiva:
cum spuneam, nu e cine stie ce, imi place insa cum au iesit bulele cu umbra (am folosit sablonul cu cerculete, mai intai am acoperit cu gesso negru, apoi cu gesso alb).

Lunea viitoare o sa va povestesc mai pe larg despre art journaling.
Sa ne auzim cu bine,

CrisStina 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu