vineri, 6 iunie 2014

Daca e vineri, sunt proiecte pentru copii

Salutari.
Majoritatea dintre noi au copii prin preajma, fie ai nostri, fie ai prietenilor sau altor persoane din familie (frati, surori, etc).
Cert e ca eu am descoperit ca imi place sa lucrez tot felul de lucrusoare handmade in momentul in care am nascut, de fapt, in momentul in care am inceput sa stau acasa si sa am mai mult timp liber de serviciu.
Din cate am observat, multe persoane au inceput "crafting-ul" dupa ce au devenit mamici. Probabil ca si vedem lumea diferit, poate ca ne educam rabdarea, o data ce avem copii - nu stiu.
Cert este ca sunt o multime de lucruri de facut impreuna cu picii nostri, incat m-am hotarat sa dedic o rubrica speciala acestora.
Voi strange aici proiecte de facut impreuna cu copiii - si voi trece si varstele potrivite pentru asta.
Posibil sa postez mai multe proiecte pt 3-5 anisori, pentru ca acestea sunt varstele copiilor mei, dar voi avea grija sa caut si proiecte pentru copii mai mari.

Astazi, vreau sa va propun pietrele vopsite.
Exista o multitudine de idei pe care le gasiti online, eu am folosit pana acum doua dintre ele.
Prima este cu pietrele reprezentand membrii familiei. Noi avem o familie mare (15 persoane numai parinti, copii, frati, surori, cumnati si nepoti), asa ca, intr-o zi, mi-am luat baietelul cel mare la cules de pietre. Si nu le-am cules eu, l-am lasat pe el sa aleaga piatra care, pentru el, reprezenta un anumit membru al familiei.
Dupa ce le-am cules, le-am adus acasa, le-am spalat bine si le-am uscat, apoi ne-am apucat sa le pictam pe fiecare in cate o culoare (am pictat cu vopsea acrilica, in rosu, galben, verde si albastru).
Apoi, dupa ce s-au uscat, le-am facut tuturor ochi si gura, folosind tot vopsea acrilica, alba si un marker permanent negru.
Ar fi trebuit sa le dau apoi si un strat, doua de Mod Podge, ca sa nu se strice vopseaua in timp, insa nu m-am gandit ca vor fi atat de utilizate.
Aici aveti o fotografie cu pietrele - asa cum aratau la momentul respectiv. Si acum mai sunt colorate, insa vopseaua s-a mai uzat in timp.


O alta idee legata de crafts implicand pietre e cea de mai jos:
http://cadouriaparte.blogspot.ro/2010/10/suvenir.html
Implica ceva mai multa indemanare, dar se face usor. Puteti citi in linkul de mai sus povestea ei.
In rest, va invit sa cautati pe Pinterest idei - aici gasiti un tablou cu mai multe idei, atat pentru cei mari, cat si pentru cei mici. Internetul e plin - trebuie doar sa gasiti timpul necesar si sa va decideti ce anume va place mai mult.
Va doresc un week-end cu soare si timp frumos, de stat afara si creat, in timp ce mancati cirese rosii de iunie si orezul cu lapte si scortisoara al copilariei!
See ya!

CrisStina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu