miercuri, 2 iulie 2014

Tutorial suporturi de pahare (coastere)

Salut.
Asa cum va povesteam ieri, astazi va scriu (daca nu stiti deja) despre cum puteti utiliza Mod Podge pentru a va face propriile suporturi de pahare.
Exista multe modalitati, eu am ales ca baza niste placi ceramice, marime 10x10 cm, cumparate de la Hornbach.
Am scos din "ascunzatoare" borcanul de Mod Podge si hartiile cu diverse modele, cautand printre ele modele cu culori apropiate si care sa se potriveasca intre ele.
Dupa ce m-am hotarat asupra hartiilor utilizate, am taiat patrate de 10x10 cm (daca ar fi sa o iau de la capat, le-as taia la 9,8x9,8 cm de data asta), apoi le-am dat pe spate cu un strat de Mod Podge amestecat cu putina apa, pentru a se intinde mai usor. Am lasat sa se usuce putin, timp in care am procedat la fel cu placile ceramice (am intins un strat de Mod Podge diluat cu putina apa ~ 90:10, adica la 9 parti MP - 1 parte apa - si am lasat sa se usuce).
Dupa ce s-au uscat, am dat din nou placile ceramice cu Mod Podge si am atasat colile deasupra, dupa care am aplicat cateva straturi succesive de Mod Podge, lasand sa se usuce intre aplicari. Imediat dupa ce aplicati Mod Podge-ul, aveti grija sa scoateti eventualele bule de aer ramase dedesubt, dand cu pensula din mijloc spre exterior, cu grija, pentru a nu rupe hartia.
Dupa vreo 5 straturi de Mod Podge, le-am lasat sa se usuce bine (am facut si o mica prostie, pt ca am dat pe margine cu markere Fabrico - si nu mi-a placut prea tare cum a iesit, dar nu mai aveam cum sa modific) si am pus pe spatele lor bureti pentru protectia suprafetei pe care vor sta suporturile (din seturile acelea pentru mobila, pe care le gasiti tot la Hornbach).



Cam asta e rezultatul final. Sunt relativ usor de facut, iar Mod Podge le face foarte rezistente in timp.

Seara frumoasa!

CrisStina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu