marți, 1 iulie 2014

Mini album scrapbook

Hola amigos!
Anul acesta, am participat, pentru prima oara, la swap-ul de vara organizat de revista Atelierul si am fost foarte fericita ca am facut asta.
Dupa multe si indelungi incursiuni in partea creativa a mintii mele (si pe Pinterest, cum altfel? :ppp), m-am hotarat sa confectionez un set de 6 suporturi de pahare din placi de ceramica (coastere) si un mini album scrapbook.
Pentru ca astazi e marti si e ziua dedicata scrapbooking-ului, voi posta tutorialul pentru mini-album, iar maine, fiind ziua dedicata Mod Podge-ului, voi posta tutorialul pentru coastere.
Asadar, am inceput prin a-mi scoate teancul de hartii si cartoane colorate, pentru a alege ce voi folosi...
Nu m-a multumit niciun carton ca baza pentru proiect, asa ca am utilizat un carton alb ivoire, foarte gros, in acest scop si am taiat doua bucati:
- una de 10 cm latime x 60 cm lungime, pe care am indoit-o apoi din 10 in 10 cm
- una de 10,5 cm latime si 27 cm lungime, pe care am indoit-o apoi la 8cm, 9cm, 19,5 cm si 20,5 cm.

Bucata lunga de 60 cm reprezinta, practic, paginile albumului, iar cealalta, coperta acestuia.
Ulterior, am taiat hartie cu diverse designuri, pentru a decora interiorul albumului.
E destul de usor de facut, trebuie doar sa fiti atenti la masurat, iar pentru piesele de interior, sa taiati bucati de maxim 9,5 x 9,5 cm (iar pentru coperti, cate doua bucati de marimea 7,5 x 10 cm, respectiv 4,3 x 10 cm).







Dupa ce am decorat albumul in interior, am "murdarit" marginile acestuia cu ajutorul unei tusiere Distress Ink - culoarea Barn Door (preferata mea, de altfel) - iar pe spatele albumului, am utilizat sablonul creat de mine pentru Art Journaling (pe care il puteti vedea in postarea anterioara) pentru a imprima, tot cu rosu, cateva cuvinte ce inspira...

Sper ca va place ideea albumului - mie mi-a placut foarte mult - l-am vazut pe Pinterest si a fost dragoste la prima vedere! :)
Maine va povestesc si despre cum m-a ajutat Mod Podge.

Pana atunci, am gasit aici un sketch pentru inspiratie.

PageMap by Jodi Wilton
Cu bine,
CrisStina

2 comentarii:

  1. Foarte frumos și util! Mă bucur că am descoperit această postare și curând mă voi uita și pe celelalte.
    O să verific și acel swap de vară, abia aștept să văd ce presupune. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti place! :) Urmareste pagina de fb a Revistei Atelierul, am observat ca organizeaza swapuri destul de des...

    RăspundețiȘtergere